2012年8月11日土曜日

No54. Gånger flyger


Nästa månad, jag kommer till Sverige! I mitt liv, detta är första gången att åka utomlands. Det är därför jag mör trevligt och vill att ser Max, Sara!! 

Kanske, jag kommer att stanna i Max huset om han tillåta. Detta är mirakel eftersom Max också bo på mitt hus!! Jag saknar dem.

Jag tror Sverige är snö mark. Jag kan dö av kyla. Så jag alltid tror  på xxtta!! Om gör den detta sätt, jag kan leva för evigt.

I denna värld,  jag är en första NINJA att åka till Sverige!
Super människa!!

Jag är Titta.

3 件のコメント:

  1. Vad bra du har blivit på svenska!!! När kommer du till Sverige? Jag åker kanske till Osaka den 20 September. Jag vill träffa dig i Sverige! :)

    返信削除
  2. Hi,Sara! Tack så mycket för svara. Jag kommer att gå till Sverige i 24th av Septenber. Och vill lämna det runt i 18th - 20th av Oktober!! Kanske, jag kan inte träffa du.haha oh my god!!

    返信削除
  3. Hey Naruhito !
    Just a quick comment to tell you I checked out your blog and think it's quite cool.
    I like the language mix, keeps it interesting.

    keep up the good work !

    Gabrielle

    返信削除